hakkan är fan ball

okej nu ska hakkan för fan börja blogga. ööö idag vaknade jag typ kvart i elva, fan vad tidigt ;P. sen gick jag ut med hunden som int var så jäte kul. sen gick jag in och såg lite på i am legend den är typ bra. då såg jag att frans hade fyllt bajslådan, för att typ vara lika liten som en råtta så bajsar han fan mycket. ja nu sitter jag här o skriver mitt första inlägg som är längre än en mening:P. jopp jag är fan ball. nu ska frans få skriva vad han tycker för han envisas om att kliva upp på tangentbordet. 90må¨hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh n8. ja han är fan bra. nu ska jag dra och spela ps3. så ni får nöja er med det här:D:D cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0